باران خورشید

مرداب به رود گفت:چه کردی که زلالی....؟ جواب داد گذشتم

باران خورشید

مرداب به رود گفت:چه کردی که زلالی....؟ جواب داد گذشتم

پسران طلایی والیبااااااال ..... دوستتون داریـــــــــــــــــــــیم ......

هــــــــــووووووووووووورررررراااااااااااااااااااااااااااااااا .... !!!!!!!!!

بچـــــه هااااااااااا مچکریــــــــــــــــــــــــم ...... مــــــــرســــــییییییییییییییییییییییییییی ..........

دمــــتوووووووووون

گررررررررررررررررررررررررمممممممم ......


عــــاااااااااااااااااااااااشــقــتــوووووووووووووووووونــــــیـــــــــم ......


بالاخره قهرمان شدیییییییییییییییییییییییییییمممممممم .....


یـــوووووووووووووووهـــوووووووووووووووووووووووو
















... من عاشق عشق این پدر به دخترشم ....



و البته این پدر و دختر ...














نظرات 2 + ارسال نظر
فروشگاه هاردی پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 15:40 http://www.hardymarket.ir/

با سلام خدمت مدیر عزیز
افتخار تبادل لینک با شمارو دارم؟
لینک شما در وب ما قرار گرفت شما هم اگر قابل دونستید مارو لینک کنید.
آدرس: http://www.hardymarket.ir
عنوان: فروشگاه اینترنتی هاردی
منتظرتون هستم
با آرزوی موفقیت برای شما...

ممنون دوست عزیز لینک شما در وبلاگ قرار گرفت

لیا شنبه 12 مهر 1393 ساعت 23:41

سلام سلام
چه پست قشنگی
من ست آخر و مراسم توزیع مدالو ندیدم متاسفانه الان اومدم سری به وبلاگم بزنم که با وب شما روبه رو شدم خیلی چسبید همه رو دیدم ممنون

سلام. خیلی ممنونم که به وبلاگ من سر زدید. خوشحالم که خوشتون اومده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد