سنان نیوز

سنان نیوز

به روزترین خبرها ومطالب از روستای سنان.شهرستان فسا
سنان نیوز

سنان نیوز

به روزترین خبرها ومطالب از روستای سنان.شهرستان فسا

انتقاد سرلشکر جعفری از دولت

سردار سرلشکر «محمدعلی جعفری» فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیة‌الله‌الاعظم (عج) در حاشیه دیدار با جوانان و در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره گرانی بنزین گفت: وقتی دولت‌مردان مردم را به حساب نمی‌آورند و بعد از رها کردن کنترل قیمت‌ها مردم را با افزایش قیمت بنزین غافلگیر می‌کنند در واقع این دولت است که با روش غلط و بی‌تدبیری خود مردم را به اعتراض وامی‌دارند یا به آشوبگران فرصت سواستفاده می‌دهد.
 
وی افزود: چرا مسئولین اجرایی دولت با بی‌تدبیری و بی‌توجهی به شرایط مردم، آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.
 
سرلشکر جعفری خطاب به دولت‌مردان، تاکید کرد: اگر انتظار صبر و نجابت از مردم دارید باید فهم در خور شأن همین مردم را هم برای‌شان قائل باشید.

اختلال در اینترنت

از روز گذشته همزمان با افزایش اعتراضات نسبت به اصلاح قیمت سوخت اینترنت در نقاط مختلفی از دچار اختلال شده است

اختلال و اعتیاد جنسی

ه گزارش  سنان نیوز کنجکاوی جنسی در وجود شما یا اطرافیانتان امری طبیعی و قابل قبول است. این کنجکاوی تا آنجا ادامه دارد که فرد با شکل درست رابطه جنسی آشنا شود و بتواند در زندگی مشترک وظائف و مسئولیت های خود را انجام دهد. حال اگر کنجکاوی شما رو به افزایش بیش از حد است یعنی در فضای مجازی دنبال مطالب و تصاویری هستید که محتوای جنسی بیشتری وارد ذهن شما کند باید بدانید در معرض یک بحران و بیماری به نام اعتیاد جنسی قرار دارید که ابتلا به آن خسارت های غیر قابل جبران دارد. این یعنی کنجکاوی ساده و اولیه شما راجع به مسائل جنسی دارد تبدیل به یک عادت می شود و می‌دانیم که از لحاظ لغوی اعتیاد و عادت از یک ریشه هستند و فردی که عادت زیاد به چیزی پیدا میکند معتاد به آن چیز می‌شود.

اعتیاد به رابطه جنسی مانند هر اعتیاد دیگری است. ماده مخدر در این اعتیاد رفتار و افکار جنسی اغراق آمیز و ناشی از یک فشار و اجبار درونی است که بر زندگی تاثیری منفی­ می­‌گذارد. همانطور که یک آدم الکلی بطور دایم به الکل فکر می­ کند افکار یک معتاد به رابطه جنسی لبریز از سکس و ارتباط جنسی است.

امکانات تقویت اعتیاد جنسی هم در محیط ملموس وجود دارد و هم در فضای مجازی. بدیهی است که دستیابی به محتوای لازم برای اعتیاد جنسی در فضای مجازی آسان تر است اما از این مساله واهمه نکنید. درست است که فضای مجازی امکانات بیشماری برای سیراب کردن احساسات اعتیاد گونۀ جنسی شما در اختیارتان قرار می‌دهد ولی در همان زمان به مثابه یک دستگاه سنجشگر عمل می‌کند و شما با دقت نظر می‌توانید میزان فرو رفتن خود را در ورطه اعتیاد جنسی اندازه­­ گیری کنید.

اگر شما ابتدائاً یک جویندۀ ساده مضامین جنسی در فضای مجازی بوده ­اید و اکنون به یک میدان دار فعال تبدیل شده ­اید قطعا در حال پیشروی در منطقه اعتیاد جنسی هستید و بالعکس اگر موفق شده ­اید از یک شخص فعال به یک استفاده­ گر سالم فضای مجازی تبدیل شوید که تنها در صورت لزوم و برای مصارف طبیعی به اطلاعات جنسی مراجعه می‌کند قطعا توانسته ­اید مسیر اشتباه رفته را بازگردید و در مسیر درست قرار گیرید و برای یقین حاصل کردن از قرار داشتن در مسیر درست باز هم توصیۀ ما مشاوره گرفتن از کارشناسان علوم رفتاریست.

تجربه نشان داده معتادین جنسی در زندگی مشترک و نیز زندگی شغلی دچار بحرانند. لذا با خود مهربان باشید و درمان خودتان را از متخصص بخواهید. نکتۀ دیگری که باید با شما در میان بگذاریم این است که ممکن است طی اعتیاد جنسی اعمال غیر قابل دفاعی از شما سر زده باشد که تصور آن و تفکر درباره آن برای شما شرم ­آور باشد؛ این یک احساس ویرانگر است که باید از آن اجتناب کنید. فراموش نکنید که شما دچار انحراف و اعتیاد و بیماری بوده ­اید و سر زدن رفتارهای بیمارگونه از این افراد غیر قابل اجتناب است. پس به جای شرمساری و از دست دادن فرصت در صدد مداوا بر بیایید تا این رفتارها از وجود شما رخت بربندد و بتوانید زندگی سالم و شیرین در کنار دیگران داشته باشید. بسیاری از افراد اعتیاد جنسی را با میل جنسی زیاد اشتباه می‌گیرند، اما باید بدانید که رفتارهای افراد مبتلا به اعتیاد جنسی فوق‌العاده افراطی و آزاردهنده است. برخی نشانه­ های اعتیاد جنسی از قرار زیرند:

1- مبتلایان به اعتیاد جنسی خویشتندار نیستند و در صورت احساس نیاز جنسی باید برای برآورده کردن نیاز خود فورا اقدام کنند.

2- نیاز جنسی آنان رو به تزاید است و ایشان قدرت و اراده­ ای برای مقابله با آن ندارند.

3- پس از اطفای آتش تقاضای خود و ارتکاب رفتار منتج از اعتیاد جنسی نادم و پشیمانی می‌شوند.

در واقع،  فرد مبتلا در محیط کار نمی‌­تواند کار خود را بدرستی انجام دهد یا در مدرسه دچار مشکل است، به روابط خود آسیب می­‌زند و سلامتی خود را به خطر می­‌اندازد. یک معتاد به رابطه جنسی دیگر کنترلی به روی رفتار جنسی خود ندارد. یک عطش پایان ناپذیر و یک اجبار، فرد را وادار می­سازد که دایم به تکرار عمل دست بزند. 

دلخوشی یه ادم

ﺩﻝ ﺁﺩﻡ ... ﭼﻪ ﮔﺮﻡ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﮔﺎﻫﯽ ﺳﺎﺩﻩ ... ﺑﻪ ﯾﮏ ﺩﻟﺨﻮﺷﯽ ﮐﻮﭼﮏ ...

ﺑﻪ ﯾﮏ ﺍﺣﻮﺍﻟﭙﺮﺳﯽ ﺳﺎﺩﻩ ...

ﺑﻪ ﯾﮏ ﺩﻟﺪﺍﺭﯼ ﮐﻮﺗﺎﻩ ...

ﺑﻪ ﯾﮏﺗﮑﺎﻥ ﺳﺮ ... ﯾﻌﻨﯽ ... ﺗﻮ ﺭﺍ ﻣﯽ ﻓﻬﻤﻢ ...

... ﺑﻪ ﯾﮏ ﮔﻮﺵ ﺩﺍﺩﻥ ﺧﺎﻟﯽ ...ﺑﺪﻭﻥ ﺩﺍﻭﺭﯼ!


ﺑﻪ ﯾﮏ ﻫﻤﺮﺍﻫ ﺷﺪﻥ ﮐﻮﭼﮏ ...

ﺑﻪ ﺣﺘﯽ ﯾﮏ ﻫﻤﺮﺍﻫﯽ ﮐﺮﺩﻥ ﻣﻤﺘﺪ ﺁﺭﺍﻡ ...

ﺑﻪ ﯾﮏ ﭘﺮﺳﺶ : ﺭﻭﺯﮔﺎﺭﺕ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺍﺳﺖ ؟ 

ﺑﻪ ﯾﮏ ﺩﻋﻮﺕ ﮐﻮﭼﮏ ﺑﻪ ﺻﺮﻑ ﯾﮏ ﻓﻨﺠﺎﻥ ﻗﻬﻮﻩ !

... ﺑﻪ ﯾﮏ ﻭﻗﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻮ ...

ﺑﻪ ﺷﻨﯿﺪﻥ ﯾﮏ ﻣﻦ ﮐﻨﺎﺭﺕ ﻫﺴﺘﻢ ..

ﺑﻪ ﯾﮏ ﻫﺪﯾﻪ ﯼ ﺑﯽ ﻣﻨﺎﺳﺒﺖ ...

ﺑﻪ ﯾﮏ  ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ  ﺑﯽ ﺩﻟﯿﻞ ...

ﺑﻪ ﯾﮏ ﻏﺎﻓﻠﮕﯿﺮﯼ :ﺑﻪ ﯾﮏ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﮐﺮﺩﻥ ﮐﻮﭼﮏ ...

ﺑﻪ ﯾﮏ ﻧﮕﺎﻩ ...

ﺑﻪ ﯾﮏ ﺷﺎﺧﻪ ﮔﻞ ...

_ ﺩﻝ ﺁﺩﻡ ﮔﺎﻫﯽ ... ﭼﻪ ﺷﺎﺩ ﺍﺳﺖ ...

ﺑﻪ ﯾﮏ ﻓﻬﻤﯿﺪﻩ ﺷﺪﻥ ... ﺩﺭﺳﺖ !

ﺑﻪ ﻟﺒﺨﻨﺪ!

ﺑﻪ ﯾﮏ ﺳﻼﻡ !

ﺑﻪ ﯾﮏ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﺑﻪ ﯾﮏ ﺗﺎﯾﯿﺪ ﺑﻪ ﯾﮏ ﺗﺒﺮﯾﮏ !!!..



پیروزی تیم وحدت سنان در مقابل تیم میانشهر


تیم فوتسال وحدت با پیروزی ۸بر۵درمقابل تیم قدرتمند شهدای میانشهر توانست به روند شکستهای خود در هفته های اخیر پایان دهد
تیم میانشهر یکی از تیم های برتر و پرقدرت شهرستان فسا میباشد

این بازی به میزبانی شهر میانشهر دقایقی قبل پایان یافت.

��مدیریت سنان نیوز و عضو منتخب شورای اسلامی روستای سنان این پیروزی را به اهالی روستای سنان به خصوص جوانان ورزش دوست سنانی تبریک میگوید.

امیدواریم با حمایت های مسولین از ورزش سنان درآینده شاهد پیشرفت هرچه بیشتر این جوانان باشیم.

کارگری در روستای سنان در گرمای بالای هوا

قابل توجه  ...


نرخ کارگری پات  پنبه در مزارع کشاورزی سنان و اطراف مبلغ ۳۵هزارتومان میباشد این دستمزد نسبت به سال گذشته۵هزارتومان افزایش یافته است.



دستمزد کارگری ساخت وساز ساختمان برای کارگران ۴۰هزارتومان و برای بناکاران ماهر(استاکار)مبلغ۸۰هزارتومان مییاشد.

البته در بعضی مواقع دستمزدها بین کارفرمایان و استا بناکار و کارگران به صورت توافقی انجام میگیرد.


اسامی نهایی انتخابات روستای سنان

اسامی تکمیلی اعضای شورای اسلامی


سجاد رعیت پیشه-تیمور

سعید جوکار-ولی

محمدحسین جوکار-جهانگیر

غلامرضا محبت -خانی

صمدجوکار -علی


سنونی های عزیز عیدتون مبارک

خدایا ممنون برای تمام خنده هایم خدایا ممنون برای تمام اشکهایم خدایاممنون از درس های بزرگ زندگیم خدایاممنون از اینکه یادم دادی خودم باشم… بیشتر از همیشه… وخدایا قسم به تمام شکوفه های این بهار… آرزو می کنم خنده های امسال از ته دل… گریه هایی از سر شوق… آرامشی به قشنگی رنگین کمان دانایی، بینایی و مَنِشی به وُسعت هر دو جهان… و خلوت هایی که با قشنگترین ها پر بشه… و خدایا خدایا هرگز نگویم دستم بگیر ؛… عمری است گرفته ای، رهایش مکن !… خدایا من قدرت آن را ندارم تا قلب آنها که دوستشان دارم را شاد کنم ؛… از تو می خواهم مشکلاتشان را آسان، دعاهایشان را مستجاب و دلشان را شاد گردانی… آمین تقدیم به عزیزانم... سال نو بر شما مبارک

بارش های سیل آسا وخسارت سنگین

■هشدار وقوع سیل گسترده و ایجاد خسارت از ۲۷اسفند ماه-هواشناسی روستای سنان■ خوب همان طور که پیش گویی کرده بودیم الگوهای هواشناسی از دهه آخر اسفند به شدت رو به تغییر هستند یعنی هرشب نقشه ها الگوی تقویتی به خود می گیرند این امر ما را برآن کرد که اولین هشدار رو درخصوص سیستم قدرتمندی که از۲۷اسفندماه وارد دیار زیبایمان می شود صادر کنیم هرچند تغییرات در این موقع از سال در نقشه ها بسیار زیاد است و هواشناسان اغلب با احتیاط پیش بینی میکنند اما ما در پیش بینی های این ایام این ریسک را می پذیریم ونظرمان را بیان می کنیم. خدای ناکرده قصد ایجاد ترس و وحشت و ایجاد جوسازی دربین مردم رو نداریم ما صرفا فقط پیش بینی میکنیم بارش دست خداست. خوب طبق نقشه های امروز یکی از هسته ی بارش ها طی اوخر اسفند درمنطقه ما قرار خواهدگرفت به نظرمی رسد بارشهای این سیستم از سیستم قبل سبقت نگیرد اما خسارات آن مطمئنا دست کمی ازآن سیستم دهه اخربهمن نخواهد داشت. بارشهای سیستم در فاصله زمانی کم اما باحجم بسیار بالا می باشد که این میتواندخسارت هایی را به بارآورد. بارش ها اغلب به صورت تگرگ و تعجب آورخواهد بود. تدابیر لازم جهت کاهش خسارات وتلفات احتمالی در نظرگرفته شود. در روزهای آینده در این زمینه بیشتر باهم صحبت خواهیم کرد. سنان نیوز تنها منبع اطلاع رسانی روستای سنان شهرستان فسا

سیلاب در سنان وکمک به مردم

آپلود عکس کمک به حادثه دیدگان ناشی از سیلاب در روستای سنان

سیلاب بی سابقه در روستای سنان

به دلیل بارشهای سیل آسای شش روز گذشته به صورت متوالی در روستای سنان شهرستان فسا این روستا دچار سیلاب وآبگرفتگی شدیدی در کوچه ها و منازل گردید. سیلاب به حدی بود که برخی ها مجبور به تخلیه وترک خانه هایشان شدند. عبور و مرور عملا ناممکن شدو البته خانه های چندین تن از اهالی متاسفانه تخریب و با خسارتهایی روبرو شد خوشبختانه با اقدامات واطلاع رسانی های خوب وصد البته پیشگیری هایی که توسط مردم ومسولین قبل از وقوع بحران در روستا انجام گرفته بود خوشبختانه نسبت به بارش ۳۲۰میلیمتری آن هم طی شش روز خسارات بسیار ناچیز به نظر می رسد. امید است مسولین محترم نسبت به جبران وکمک به آن دسته از افرادی که بی خانمان شده اند اقدامات فوری انجام دهد. تصاویر مربوط به سیلاب روستای سنان و ویرانی های روستا در کانال خبری ما درج شده است.

سیلاب در روستای سنان وتخریب منازل

آپلود عکس تخریب خانه ها براثر بارش های شش روزه در روستای سنان

آمادگی جهت پیشگیری از وقوع سیل

آمادگی مردم جهت مقابله با هرگونه سیل احتمالی... گزارش شده برخی مردم کیسه های خاک وماسه را جهت پیشگیری از ورود سیلاب به منازل اماده کرده اند همچنین برخی از مردم که در منازل قدیمی زندگی میکنند با استفاده از پلاستیک سقف خانه هایشان را پوشانده اند در همین حال دهیاری و شورای اسلامی روستا اقدامات پیشگیرانه ای در اطراف روستا و در داخل خود روستا انجام داده است.