باران خورشید

مرداب به رود گفت:چه کردی که زلالی....؟ جواب داد گذشتم

باران خورشید

مرداب به رود گفت:چه کردی که زلالی....؟ جواب داد گذشتم

نمونه سؤالات کنکور سراسری استان غضنفر

نمونه سؤالات کنکور سراسری استان غضنفر:

* هنرپیشه معروف سینما؟

· محمدرضا دشت
...
· محمدرضا گلزار

· محمدرضا علفزار

· محمدرضا چمنزار

* هنرپیشه مرحوم سینما؟

· رضا ماکسیما

· رضا فولکس

· رضا ژیان

· رضا خاور

* هنرپیشه مرحوم فیلم ممل آمریکایی؟

· نعمت اله مینو

· نعمت اله گرجی

· نعمت اله ساقه طلایی

· نعمت اله شیرین عسل

* هنرپیشه زن معروف سینما؟

· هدیه تهرانی

· کادوی تهرانی

· چشم روشنی تهرانی

· قابل نداره تهرانی

* بازیگر چشم روشن سینما و تلویزیون؟

· فارسا پیرزوفر

· پارسا پیروزفر

· فارسا فیروزپر

· پارسا پیروزپر

* یکی از آهنگهای منصور؟

· …..خل

· روانی

· منگل

· دیوونه

**نمونه سؤالات تربیت بدنی

* کشتی گیر گردن کلفت ایران؟

· عباس نیو

· عباس آپ تو دیت

· عباس جدیدی

· عباس قدیمی

* تیم فوتبال آبادان؟

· نفت آبادان

· بنزین آبادان

· گازوییل آبادان

· استقلال اهواز

* باشگاه انگلیس؟

· میدلز برو

· میدلز بیا

· میدلز بودی حالا

· میدلز پاشو برو گمشو

* بازیکن بوسنیایی سابق بایرن مونیخ؟

· حسن صالح حمیدزیچ

· حمید صالح حسنزیچ

· حسن حمید صالحزیچ

· بابا چند نفر به یه نفر

* دروازه بان سابق انگلیس؟

· دیوید سیمثقال

· دیوید سیگرم

· دیوید سیمن

· دیوید سیکیلو

* مهاجم سالهای دور منچستر یونایتد؟

· اندی کول

· اندی سرشانه

· اندی پشت بازو

· اندی مرسی هیکل

** نمونه سؤالات ریاضی و فیزیک و شیمی و …

* سرعت نور چقدر است؟

· خوب است

· بد نیست

· شما چطوری

· چه خبر

* کدام دانشمند جاذبه زمین را کشف کرد؟

· کیلوگرم

· نیوتن

· نیترات مس

· متر بر مجذور ثانیه

* یکی از وسائل مربوط به فیزیک مورد استفاده در تلسکوپ و میکروسکوپ؟

· عدسی

· کاچی

· فرنی

· سرشیر با دوغ

* یکی از اشکال ماده؟

· یخچال

· بخاری

· آبگرمکن

· گاز

* نام دیگر اسید فرمیک؟

· جوهر مورچه

· جوهر مورچه خوار

· جوهر پلنگ صورتی

· جوهر سرندی پیتی

رفتیم جام جهانی . . ...

هوراااااااااااااااااااااا . . . . . ایران بعد از 8 سال رفت جام جهانی اونم به عنوان تیم اول گروه . . . مربی کره میخواست اشک ما رو در بیاره؟؟؟؟؟ حالا اشک خودش در اومد که تو کره جلوی اون همه تماشاچی خودش و با اون جو سنگین و جنگ روانی که راه انداخته بود به ما باخت . . . . دم همه ی بچه های تیم ملی گرم دستشون درد نکنه . . . دست آقای کیروش درد نکنه که تیم رو به این خمبی جمع کرده . . . دست رحمان احمدی درد نکنه دروازه رو بارها نجات داد . . . و از همه بیشتر دست رضا قوچان نژاد عزیز درد نکنه که گل سرنوشت ساز ایران رو به ثمر رسوند . . . واقعا باید بگم



بچه ها متشکریم  . . . . .    بچه ها متشکریم . . . . . . ...

ان شاءالله تو مرحله های بعدی جام جهانی ببینیمتون . . . .





رضا قوچان نژاد . . . لیونل مسی ایرانی . . . .









حالا وقتی هی واسه ما کری میخونی ولی در آخر بعد از بازی ما کیروش رو روی دستامون میبریم . . .


 قیافه ی تو باید هم این شکلی بشه . . .


 باز هم به همه ی ایرانی ها این پیروزی رو تبریک میگم این هم فیلم گل زیبای قوچان نژاد . . .

. . . لکنت زبان . . .

 *طرف لکنت زبون داشته.زنگ میزنه اورژانس که بیان جنازه ی همسیاشو ببرن**!*
*میگه:اااالو اااوورجانس ،این ههههمسسسایمووون ممممرده**!*
*
یه آمبولانس میفرررررستین؟!
**
...طرف میگه: آدرستون؟!
**
یارو تا میاد آدرسو بگه زبونش بند میاد میگه: ظظظظظ..!
**
... ... ... طرف میگه : ظفر منظورته ؟
**
میگه: نننننننـــنه!
**
طرف فکر میکنه سرکاره قطع میکنه!
*
*۲**هفته بعد همین اتفاق میفته بازم طرف میگه :آدرستون؟*
*
باز زبونِ یارو بند میاد میگه: ظظظظ..!
**
طرف میگه ظفر؟ میگه: ننننه!
**
باز مامور اورژانس فکر میکنه سرکاره قطع میکنه!
*
*۳**! **ماه رد میشه،باز طرف زنگ میزنه میگه**:*
*
اااااووووورژانس، این هههمسایمون ممممرده محلللمون بوی گند گررررررفته یه
آمبولانس بببفرستیییین!
**
طرف میگه :آدرستون؟!
**
باز زبون یارو بند میاد میگه: ظظظظ..!
**
از اونور میگن :آقا منظورت ظفره؟!
**
طرف میگه :آآآآررررره آآآآشغااااال؛
**
آآآآررره کککککثافت
**
ککشووووندم آورددددمش ظفر ببییییا بببرش !!!
*

. . . . بریک دنس برره ای . . . .

یاد پاورچین بخیر . . . چقدر با دیدنش میخندیدیم . . . دل من که خیلی واسه دیدن برنامه های طنز واقعی مثل پاورچین از تلوزیون تنگ شده شما چطور . . .؟؟؟؟


تغییر نام

سلام به همه ی دوستان خوبم. من از این به بعد به اسم Crybaby مطالبم رو توی وبلاگ میذارم. همون نویسنده ی قبلی هستم ولی مطالب جدیدم به اسم Crybaby ثبت میشه. با تشکر از همگی.

سوت زدن سر کلاس ریاضی . . .

ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻣﯿﮑﺮد : ﺳﺮ ﮐﻼﺱ ﺭﯾﺎﺿﯽ ﺑﻮﺩﯾﻢ که یکی از ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﺗﺎ ﺍﻗﺎﯼ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺭﻭﺷﻮ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﺳﻤﺖ ﺗﺨﺘﻪ ﺳﻮﺕ ﻣﯿﺰﺩ ﯾﻪ ﻧﯿﻢ ﺳﺎﻋﺘﯽ ﺑﻮﺩ ﺩﺍشت  ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭﻭ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﺗﻮ ﯾﻪ ﮐﻼﺱ 50 ﻧﻔﺮﯼ ﺍﻭﻧﻢ ﻣﺨﺘﻠﻂ. ﻓﮏ ﮐﻦ ﯾﻬﻮ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺑﺮﮔﺸﺖ ﮔﻔﺖ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺑﺮﺍﺗﻮﻥ ﯾﻪ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﮐﻨﻢ، ﮔﻔﺖ: ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮ ﺑﻮﺩﻡ ﺑﺎ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻫﻢ ﮐﻼﺳﯽ ﻫﺎﯼ ﺩﺧﺘﺮﻡ ﺩﻭست ﺷﺪﻡ ﯾﻪ ﭼﻨﺪ ﻭﻗﺖ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺑﻮﺩﯾﻢ .
ﺷﺒﯽﮐﻪ دﯾﮕﻪ ﻓﺎﺭﻍ ﺍﻟﺘﺤﺼﯿﻞ ﺷﺪﯾﻢ ﺗﺎ ﺻﺒﺤﺶ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺑﻮﺩﯾﻢ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﺷﺐ ﺷﺶ ﻣﺎﻩ ﮔﺬﺷﺖ ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﺯﻧﮓ ﺯﺩ ﮔﻔﺖ ﻋﻄﺎ ﻣﻦ ﺍﺯﺕ ﺣﺎﻣﻠﻪ ﺍﻡ ﺑﻌﺪ ﮐﻠﯽ ﺟﺮﻭ ﺑﺤﺚ!! ﺑﺶ ﮔﻔﺘﻢ ﺑﺎﺷﻪ ﻣﻦ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﭽﻤﻮ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﺍﻭﻧﻢ ﮔﻔﺖ ﻧﻪ ﻧﻤﯿﺰﺍﺭﻡ ﺩﺳﺘﺖ ﺑﺶ ﺑﺮﺳﻪ ﻓﻘﻂ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮ ﺷﺪ ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﻢ ﺑﯿﺎﺩ ﺳﺮﮐﻼﺳﺎﺕ ﺑﺮﺍﺕ ﺳﻮﺕ ﺑﺰﻧﻪ!! ﺍﻗﺎ ﺍﯾﻨﻮ ﮐﻪ ﮔﻔﺖ ﮐﻼﺱ ﻣﻨﻔﺠﺮ ﺷﺪ!!!!!!!!!!!!!!!
.
.
.
.
.
.
قابل توجه اون دسته از دوستانی که سر کلاس خیلی احساس با مزگی ممیکنند . . . .

ماجرای پزشکان اصفهانی و ماهی . . . .

چند شب پیش در میان مریض ها منشی ام وارد شد گفت یک آقایی که ماهی بزرگی در
دست دارد آمده است و می خواهد شما را ملاقات کند.

یک مرد میانسال با یک لهجه غلیظ وارد شد و در حالی که یک ماهی حدودا ده کیلویی
دریک کیسه نایلون بزرگ در دستش بود و شروع کرد به تشکر کردن که من عموی فلان
کس هستم و شما جان او را نجات دادی و خلاصه این ماهی تحفه ناقابلی است و ...
هر چه فکر کردم "فلان کس" را به یاد نیاوردم ولی ماهی را گرفتم و از او تشکر
کردم.
شب ماهی را به خانه بردم و زنم شروع به غرغر کرد که من ماهی پاک نمی کنم !
خودم تا نصف شب نشستم و ماهی را تمیز کردم و قطعه قطعه نموده و در فریزر
گذاشتم.
فردا عصر وارد مطب که شدم دیدم همان مرد ایستاده است و بسیار مضطرب است.
تا مرا دید به طرفم دوید و گفت آقای دکتر دستم به دامنت...ماهی را پس بده...من
باید این ماهی را به فلان دکتر بدهم اشتباهی به شما دادم...چرا شما به من
نگفتی که آن دکتر نیستی و برادرزاده مرا نمی شناسی؟
من که در سالن و جلوی سایر بیماران یکه خورده بودم با دستپاچگی گفتم که ماهی
ات الآن در فریزر خانه ماست.
او هم با ناراحتی گفت: پس پولش را بدهید تا برای دکترش یک ماهی دیگر بخرم.
و من با شرمساری هفتاد هزار تومان به او پرداختم.
چند روز بعد متوجه شدم که ماجرای مشابهی برای تعدادی از همکارانم رخ داده است
و ظاهرا آن مرد یک وانت ماهی به اصفهان آورده و به پزشکان اصفهانی انداخته است!