باران خورشید

مرداب به رود گفت:چه کردی که زلالی....؟ جواب داد گذشتم

باران خورشید

مرداب به رود گفت:چه کردی که زلالی....؟ جواب داد گذشتم

... سرو قامتان غرور آفرینان ایرانی از شما ممنونیم ....



تا همین یک ماه پیش بود که هر وقت در کوچه و پس کوچه های محله مان قدم میزدم، پسر بچه های بازیگوشی را میدیدم که دارند گل کوچیک بازی می کنند و بر سر اینکه کدامشان مسی است و کی کریستیانو رونالدو دعوایشان میشد .... ولی امروز، بعد از گذشتن کمتر از یک ماه از این ماجرا، با درخشش فوق العاده و غرور آفرین والیبالیست های ایران همه چیز عوض شده .... همان پسر بچه ها حالا در کوچه طنابی به جای تور بسته اند و والیبال بازی می کنند و حالا دعوایشان سر این است که چه کسی کاپیتان معروف است و چه کسی سید یا غفور ..... از دیدن این صحنه از ایرانی بودن خودم احساس غرور و افتخار کردم و با خودم گفتم که چقدر خوب است و چقدرزیبـاست که کودکان و فرزندان این مرز و بوم بخواهند قهرمانان سرزمین خودمان را الگوی خودشان قرار دهند و مثل آنها باشند نه سرزمین های دیگر .....



بچه ها از همه ی شما ممنونم


امیدوارم هرکجای این دنیـا که هستید، سالم، سربلند، پاینده و پیروز باشـید .....

نظرات 1 + ارسال نظر
علی دوشنبه 24 شهریور 1393 ساعت 20:51 http://ploton.blogsky.com

سلام
دراین مهرکه پیش روداریم تولدیکی ازعزیزانم هست که دوست دارم



براش تبریک تولدجمع کنم هرچقدرشد البته هرچه زیادتربهتر



ممنون میشم دراین پست فقط تبریکهایتان رابزارید

سلام. من به این عزیزتون تبریک میکم ولی لطفا اینجا این تبریکات رو نذارید چون این پست مخصوص تبریک تولد دیگران نیست. لطفا خودتون یه وبلاگ درست کنید و براش تبریک جمع کنید .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد